@Stan and Vällingby

Tja. e skiitrött och de e skola imorgon :/
Sry har inga roliga bilder från dagen hah. Först imorse kom mormor och någon släkting
typ hit och fikade och jag var på mitt rum och fixade mig. Tror ja la upp en outfit bild va? ;)
Aja. Först väntade jag vid stationen utanför mig och tog 116 till spånga c och mötte Erika som
kom med tåget från Kungsängen. Sen tog vi 179 till Vällingby och gick runt och kollade på
kläder och köpte tuggumi och godis haha. Sen åkte vi med tunnelbanan till Stan och var
där ett tag sen typ tagga vi tbx till Vällingby. Där träffade vi Rickard och Niklas, dom hade typ
drucki cider elr ja vene vad hah sen satt vi en kort stund och snacka sen luffa vii runt och
kolla i H&M och gina.Vi var också på hemköp och Niklas baxa ngt skit och Evelina kom.
Sen träffade vi Alexander och Joakim och vi typ satt och snackade med
dom och sen tagga Rickard och Niklas -.- Så vi snackade med dom och sen typ gick vi 5 till H&M
för Erikas kompis Johanna (?) hade fyllt år och hon skulle köpa ngt till henne. Hon köpte present
och brunkräm, sen typ köpte vi det och gick med Alexander och Joakim till donken och köpte
lite mat och satt uppe i övervåningen. Vi satt och snacka en stund sen kom typ
Axel,Patrik,William och Björn (nåra ja vet om..) och satt vid ett bord längre bort. Vi ba åh nej cp -.-
hahahhaha. Sen typ tagga vi och Alex och Jocke (kan jag kalla dom dt elr?) aa dom drog i Erikas
hår typ hela tiden stackarn :/ haha sen träffa typ Erika sin kompis Ebba(?) och dom typ snacka
sen tog Jag,Erika,Ewe,Alex och Jocke 116. Alex gick av vid Tumultgränd (tror jag hah) och Jocke
vid typ svandammen. Så jag och Ewe åkte med Erika till stationen och sa hejdå och sen tog vi
116 tillbaks hem till mig. Intressant va?
Ni ska ja kolla alla bloggar och typ fb och sen sova. Gonatt :*
har ingen bild SRY

2010-05-09 @ 20:44:40 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0