Söndag med

Hejhej. Sitter ochh undrar va jah ska göra idag :)
Sen e sa typ mamma att mormor och någon skulle komma på fika hit, ja ba neeeeeeej
sen skrev min "kusin" Erika till mig på msn och undra om vi kunde ses idag. Ja ba yeas!
Så ja typ sticker hemifrån vid halv 1 och möter Erika där så typ drar vi till vby eller ngt.
Min dag e räddad?. Och sen måste ja berätta en sak. Veronica ja pallade inte skriva de
på sms igårkväll så jag skriver det nu.
När jag skulle gå hem från veronica igår
var klockan halv ett och det var typ kolmörkt ute. Asså jag bor nära henne så jah
hade inte precis brottom. Jag gick förbi min bil och typ småhoppade över en kant
och då fastnade jag i mitt skosnöre och ramlade. Rakt på astfalten. I mörkret -.-
Ja ba aaaaaaaaaj hehe. Så jag fick skrapsår på armen,amrbågen,handleden och
knät. feeeett jobbigt. men nu e det typ lugnt :pPpPppPp
Ska göra mig iorning nu och typ snacka lite med mamma om dagen. Ses :*


Randombild från Valborg på Bromsten me typ tivoli :)
2010-05-09 @ 11:32:49 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0