Shopping & musik

Tjabbatjena. Sitter på mitt rum och e typ döööd -.-'
Jag vet inte vart min remsa är och om typ 1 timme ska jag åka
till gitarren blööö. Ikvääll kommer det nåra kompisar hit på midda
och så eftersom jag har nyss fyllt år hehee. Sköning. Ska fixa
bra musik också till ikväll men jag dampade igår när mamma och jag
handlade på coop i vinsta för dom hade inte fanta exotic!! DOM PUCKONA :(
Aja orkar inte bry mig. Köpte 3 saker igår i vby. Först en bikiniöverdel
från gina som vad svart med typ plastnitar på, ett par vanligt guldringar&
ett par till örhängen sådna där fyrkantiga diamanter. Hade runda förut men dom
är borta :/ aja. Kanske hinner skriva sen, pusssokram 
ännu en sexig bild på mig...

2010-05-07 @ 13:19:03 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0