re rewind

Tja, jag ska typ dra till skolan om typ 35 minuter hah.
Orkar egentligen inte skolan idag men aja, vi dansar ju
varje dag...

ASSÅ IGÅR PÅ MCDONALDS JAG DOG AV GARV AHAHHAHA
NIIII ANAR ITNE

kollaaaa!!!
en gubbe satt och käka ute utanför fönstret som jag och
Evelina satt utanför. Först tog han fram en typ näsduk och
torkade av bänken han skulle sitta på och jag typp dooog av garv
hahahahhaa sen hade han 1 stor pommes, 1 stor cola och 1 big tasty
och 4 ketchup burkar (eller sådna där vita små burkar ni vet)
aaa sen han år pommesfritten först med en gaffel direkt ur lådan och
sen DRACK HAN SIN KETCHUP! HAN TOG ALLA FYRA OCH BARA
DRACK KETCHUPEN HAAHAHJAHA JAG DOOOOOOOGGG!!!!!!!!!!!!!!
Sen åt han sin big tasty med gaffel och kniv hahahaha och när han åt
såg han fett rolig ut. Men ialla fall sen bytte han bord och torkade av det
han bytte till...sen hände typ inget som var skitkul efter det men det med
ketchupen va de bbäästa jag sett på längeee jag doooog av garv!!! hahhaha
HAHAHHAAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHA

aja haha nu ska jah till skolan, puss o kram :)
2010-05-18 @ 08:12:08 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0