Kvällsblogg

Hejhej :) Har kollat på talang med lillsyster och
fikat med henne och mami. Nu kollar jag på typ ngt kommisarie Anna travis tror jag
det heter, på 4an. Skitäckligt, typ blåa lik :S aja ska strax stänga datan och sova.
Börjar ju klockan 8.20 imorgon med gympa, åååh. Fett tråk. Har också vart fett duktig
och gjort klart musik-arbetet till redovisning imorgon på musiken, kommer vara skiitnervös :/
aja ska bara snacka lite om Rihannas musik och historian blablabla. Det kommer nog gå bra.
Redovisningen skulle egentligen bara ca 3 minuter och min var nästan 4, e fett stolt :D
Ska typ kolla lite till på de där programmet sen taggar jag :P Slänger in en bild från
idag på dan :) <3 Puss och Kram





+EN GREJ TILL :) BLOGGTRAFIK E SKITJOBBIGT
MEN DET FUNKAR HIHI :D
har haft skitdålig statistik ända tills idag när jag blev
medlem och gick med på villkoren blablabla :D:D

2010-05-10 @ 21:16:18 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson

Hej!



Tycker om din blogg. :)

Kolla gärna in på min och släng gärna in en kommentar :)



www.eriksssonemeliee.blogg.se

2010-05-10 @ 22:39:41
URL: http://eriksssonemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0