Fest

Hejhej, Tänker skriva lite om igår när ja hade öö fest :)
Evelina kom typ hit tidigare så vi kunde fixa musiken och
göra iordning i vardagsrummmet. Sen kom Jacqueline med
bussen och jag gick ut och mötte hemme vi hållplathsen.
Asså sen typ kom alla och vi hade min data vid tvn så
datan stog vid kanten så är dataskärmen på tvn istället
så alla kan se och då var FANNY tvungen att gå in på
sina mysiga hemsidor (??) hahahaha. Sen typ käka vi
grillspett och pommfritt och sen gick vi till varsdagsrummet
och pumpa musiiiik och käka godis haha. Tiden gick såhääär
fort!! ASSÅ jag skojar inte. iallafall. Sen öppna jag presenter
ja fick av några <3. Kan visa lite bilder senare orkar inte nu.
Sen efter ja öppnade alla satt vi och chatta på tvn med massa
roliga människor hehehe. Och alla skicka cp-sms med
varandras mobiler och ringde masssa personer haha kaooos.
Sen gick vi ut en stund typ på gatan och tog lite finfinabilder
o så hahaha. Laddar upp bilder senare, de inlägget kommer
heta festbilderna. Ja gör också ett med Presenterna :)
Dom som var här var Evelina,Fanny,Frida,Anna,Jacq,
Sofia,Veronica,Kajsa och ja såklart.

Just nu sitter jag i min säng helt död. Har spelat fotbollsmatch.
Kolla jag har typ fått astma eller något för när ja springer och så
kan jag knappt andas asso. Sen när vi spela hade vi inga avbytare
och ja fick typ en attack sen mådde ja skitdåligt, typ mitt huvud
snurrade och ja höll på att kräkas. Men nu ligger jag i min
säng och försöker krya lite. Ska ju till Veronica ikv <3
Hmmm vad ska ja köpa hehhehe vi får sse<3 Men
nu ska jag gå och äta sen ska ja ta bilder på presenterna
och sen ska ja köpa present till Veronica älskling:D<33
Skriver senare. Puss&Kram <3

2010-05-08 @ 12:43:48 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0