What im i gona do when the best part of me was always you

LÅÅÅNG rubrik, från låten Breakeven - The Script Åh i typ 6an älskade
jag den låten! men i alla fall. Nu sitter jag nyduschad i mitt rum och har
nyss bytt om till pyamas, måste lägga mig tidigare än igår, e helt slut idag.
Ja de e kollo imorgon med.. Mot kungsholmen imorn igen dårå. Vad gör alla
en söndagskväll? jag ska i alla fall ta en fika och sen ska jag kolla lite VM,
skitesamma om det inte är så mycke kvar av matchen ja kan se lite.. (BRA-CIV)
Men nu ska ja gå ner. Här kommer en av alla bilderna i temat waterflash escape.
kram:)



Gillar du den? :)



2010-06-20 @ 21:58:01 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0