We luv the girls

shue. Just nu laddar jag ner lite musik till min mobil,
idag har de vart ganska roligt på kollot. Vi har spelat hamb., marimba och
marsch...asssssssså nu e jag skittrött jag håller på att dö :) vi spelade bränn
boll också. Tvp killar på kollot (filip & felix tror ja dom heter) typ drog ner
varandra på marken när de skulle springa så man förklorade hahaha. Nåra
grejer va sämst. 1. Jag var tvungen att skjuta 2. Det fanns inget kärringracket
3. Man fick inte kasta. Jag träffade på underhandsslag, yeah. F1 tråk de va hahah
men i alla fall. Vet inte riktigt va jag ska göra ikväll, e jättetrött och ska upp
tidigt imorgon igen så det blir att gå och lägga sig liiite tidigare idag host.
Sitter och lyssnar på lite House&Techno, fan va bra dt e. Men nu ska jag
nog tagga :) Skriver kanske ikväll. HejDå'

 
                                                                          
                                                                      GAMMAL LÅT
                                                                    jag dog lite när
                                                                    jag hörde den
2010-06-21 @ 17:38:49 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0