Slingor + nya shorts :)

Amen hejhej :)
Asså jag ville göra ngn förändring med mitt hår, så mamma köpte hårfärg
så nu sitter jag med folie i håret. Men jag ska bara göra slingor i en annan
brun färg, ingen stor grej :P... Och idag köpte mamma ett par jeansshorts
till mig, ä n t l i g e n är allt jag kan säga. Dom var ganska fina, ljusa från
GT. 199:- tror ja? De e dom på bilden. Men nu ska ja först vänta på att
färgen ska tar ur, sen fixa håret, sen packa lite till. Ta fram alla grejer till
imorgon :) Och juste, måste ha lite grejer så kanske drar till vby imorn.
Jag vill ha en ny parfym, funderar på att köpa Britney Spears :) och sen
måste jag ha någon fundation/täckkräm/täckstift :P och ett par stora vita
pärlörhängen (inget måste men ett vill ha NU, mina gamla e typ hos min tränare?
från träningen dårå när jag gav dom till hnm...) Asså här e shortsen :) KRAM


Asså ni ser att kanten på byxbenen är typ "fransiga", jag gillar
inte det så mycket så jag kanske ska be mamma att vika in dem
och sy bort den kanten. Får se hur jag gör :)...
2010-06-29 @ 20:24:21 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0