Sjukaste

hejhej. Angående repliken, sjukaste dagen??
Först va ja i skolan bajstråkigt sen åkte jag med Kajsa
och två kompisar och hämta badkläder, sen drog vi till
kyrksjön, OCH idag badade jag faktiskt :D stolt...aa, fast nä ;)
men ja badade 1a gången iår, har vart så förkyld så har inte kunnat.
Sen typ åkte jag och Kajsa hemmåt och de andra stackk till ngt ställe,
vi träffade Evelina och käkade pizza i Spånga.ASSÅ SJUKASTE GREJEN
NI ANAR INTE JAG SKRATTADE SÅ JA GRÄT.
 Skriver ett inlägg om det strax. Sen typ tagga ewe senare och
jag och Kajsa sprang runt i Spånga och jag gravade åt allt. trött kväll.
Aja orkar inte gå in på detaljer + att jag bara har cp-bilder :/

Konstiga bilder från dagen;


Jag på rasten efter vattenskriget hahha...


smexxig bild på Julia och Evelina ;)


Kajsa random? vid kyrksjön idag haha :)


Bild på molnen utanför mitt hus nyss, WTF????
2010-06-03 @ 22:57:14 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: fanny

dom där molnen va vid mitt hus med!! <3

2010-06-03 @ 23:18:31
URL: http://fankiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0