Shopping.

Hejhej
Håller på att testa smycken och limma fast lösnaglar till svaslutningen imorn.
Ang inlägget nedan var det kanske lite fånigt men jag hatar när folk dör.
Särskilt i min omgivning.. Ja blir liksom skakad. I alla fall. Om ngn undrar varför
jag har lörnaglar så jag tyvärr så biter jag på naglarna, det e skit äckligt :S
men grejen e att jag gör det när inte jag själv tänker på det :/ Så ja ska ha
french manicure - lösnaglar imorn, matchar klänningen :)
Köpe lösnaglarna och skor till imorgon :D Skorna e skitsnygga. Men grejen e
ett jag e väldigt lång (173 typ) och det e ganska långt i min skola så
jag kan inte ha höga klackar :/ men jag har klack ialla fall (a)
här e dom:
(dom e faktiskt snyggare på)

2010-06-07 @ 18:28:57 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0