Rubrik suger

Så sitrolig rubrik jag vet blablablaaaa
omg vad trött jag eeee. Idag började vi klockan 8 och sen typ
på morgonen tog ja 116 till svandammen sen 117 till spångafolkets hus.
Därifrån gick jag till Kajsa som höll på att kla på sig, så lånade jag byxor av henne :$
Sen hade vi ju halvstudiedag och jag åkte med Evelina till vby med 179.
Där på bussen träffade vi Oscar,Simon & Sebastian och sen stack vi ( Jag och ewe)
till donken. Där satt vi och käkade, jag käkade typ glass och pommesfriiiites. Sen
kom dom killarna och jag tog resten av min glass och satte ketchup i och gav till dem och
sa att den var jordgubbssås, Inte trevligt :$ jag köpte en ansiktsmask (choklad, den sitter i
mitt ansikte nu) och klänning till avslutningen (visar senare) och en bh.
Ska ta ut ansiktsmasken nu! Ciaooo
2010-06-02 @ 19:18:18 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0