Mitt hår e klaart ;)

Asså ja e jättenöjd med håret. Exakt som jag ville.
Knappt någon skillnad, bara en liten annan brun nyans än min vanliga
hårfärg :) Mitt hår känns liksom som nytt :) Juste jag har ca 600-700 kronor
imorgon tror jag, efter som (188 på kortet nu + 400 månadspeng + 100 mormor)
Så imorgon Om jag åker, så vill jag ha de hära:
(Ska absolut inte köpa allt imorgon + att jag kanske inte ska ha den parfymen ens)

 

1. Concealer H&M
2. Parfym (kanske den på bilden)
3. Pärlörhängen (lite större då)
4. Volymspray till håret (inte det dära märket)
alla bilderna e från google

JUSTE, JAG KÄNNER FÖR NY BAKGRUND HEHE :)
SÅÅ HERE WE GO ;)

2010-06-29 @ 21:46:00 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0