Marsch, marimba & hambone

näejmen tjenare, idag på lunchen gick vi alla på kollot
till en park typ och killarna spelade brännboll och jag satt och
solade. Jag orkar inte spela brännboll och brottas samtidigt (haha).
Asså det e en kille som e feeeeta skum, vi kallar han för O, vill inte
skriva hans namn.. O satt och käkade med J & D, såhär var en bit
av deras intressanta (och jävligt roliga) konversation, jag tycker ialla
fall det var kul hhahahahhaa.

O - Har ni typ höh sett  den där typ världens dyraste glass? höhöh
J - nej, hur e den?
M (ledare) - jag har faktiskt sett den på tv!
D - hur ser den ut då?
O - assåh kolla den e typ asså typ full med guld, guldskeed och allt asså
      typ liksom *host*guld everywhere!
J - oh va roligt *hah*
D - varför äter du vegetariskt O?
O - jag vet inte asså jag äter aldrig det, fast jag äter det nu
J - hahaha O du e dum i huvet
O - hahha vill ni veta en FETT cool sak?
     asså rom, och bajs från kräftor e världens dyraste bajs.
     *total tystnad*

Asså jag lovar den där O e sjuk HAHAHHAHAHAH.
men det var ganska kul idag, fast det var skiitjobbigt att öva in allt.
Ska kunna 4 olika show nummer till imorgon. Dels 2 olika
låtar på Marimba, sen en marsch-låt typ på trummor, och
en hambone-show.
(klicka för att se va det e :) )
Sen har det vart fotbollsträning. Så har nyss duschat :)
Nu ska jag tagga. jag hinner tyvär inte skriva förän sent imorgon.
Har ju 2 konserter med kollogrejen till typ 7 imorn kväll :/
JUSTE!
sen drar jag till Åland = ingenbloggning på 3 dagar
CIAO pussochkram
2010-06-22 @ 20:51:04 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

SV; kul att du också gillar fotboll! :) vad spelar du i för lag? :)

2010-06-22 @ 21:10:44
URL: http://tesseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0