Kyrksjön, Blackeberg & Vby

Chhha :D
Idag i skolan slutade jag 1, chill. Jag åkte in till mammas jobb i stan
för att rulla papper (typ) och då får jag pengar ;) Så jag var där till typ halv
5 och rullade sen träffade jag Kajsa. Hon och jag typ skulle åka till
kyrksjön och failade och tog fel buss blablabla. Sen när vi var framme
träffade vi 2 kompisar vid bryggan, dom hade just badat ;) Där satt typ nåra
97or och lekte c00la (:D) och typ nåra 94or,  (???) killar som tydligen på något
sett kände Kajsa via hennes brorsa.. Aja sen typ var vi där och chillade sen drog
vi till den ena kompisens mormors hus och fick glass (a) och sen drog vi
till stationen. Dom andra skulle köpa en grej men det var stängt överallt så
vi dampade och tagga till vby och käka donken... Nu sitter jag hemma.
JUSTE min väska gick sönder idag, fffuuuck, asså axelremmen gick av så
jag ska be min mamma laga den, sy fast den igen (hon e utbildad sömmerska) ;)
Sååååå. Har inge mer att skriva ;P Juste har halvstudiedag imorn så jag slutar 11.30/12.00
minns inte. Då drar jag och Evelina till Vällingby och kollar lite till på avslutningskläder hehe.
Skriver imorn kanske om jag hinner. KRAM&GODNATT
(bilder från idag kanske kommer, om jag orkar...)

2010-06-01 @ 21:41:25 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0