Inget liv

Tjaaaaaa.
Vaknade för 1 timme sen och sofia har sovit här ..
Igår var jag på studentmottagninge och det var väl helt okej, inte speciellt
roligt menmen. Sen typ smsade jag Sofia så kom hon hem till mig. Vi typ
drog till spånga c och där såg vi några killar bla patrik william och några
andra och Patrik såklart snorunge smsade precis när vi givk på tåget mot
västerhaninge. han ba vart ska ni sen ringde han och ja snacka med han,
jag fattade 0 av vad han sa men iaf. Sen drog vi till odenplan (sofia och jag)
sen typ hem igen tror jag..? Sen drog vi till Lundaängen och snackade
och drack cola o käkade godis och tog massa bilder, och snackade i lur.
Asså jag lovar vi har inget liv ilbland asso §§ skitsamma :)  häre lite bilder :)

ONSDAGS; KYRKSJÖN:






TORSDAG; ODENPLAN, STAN, LUNDA








det kommer mer senare, pallar inte lägga in alla nu, kram!

2010-06-11 @ 14:50:29 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0