Vby & stan

Hej alla nerds som läser min tråkiga blogg. Asså kolla, nu e ja typ hemma och jag och Sofia skulle liksom
till vällingby idag för att köpa presenter till Ewe och Kajsich. Me asså ja fick pengar av mamma sen typ
åkte vi t vby där köpte jag 1 grej ti Kajsa och 1 grej ti Ewe och sen drog vi ti stan och där köpte jag en
till varsin grej åt dom, kan skriva sen vad jag köpte när dom fått paketen yeaah båda nördarna läser ju
typ min blogg (a) :))) men nu e jag hemma och nu ska jag käka mat,EEEY TJOCKAVKÖTT!, jag veet emil
men jag e hungrig :D kram alla som inte fattade ett skit av sista meningen och kram på resten också.
Asså jag skriver knas, hejdå
2010-08-09 @ 18:13:15 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0