Vääählingbu

Hallå där, kött & blåbär, Linnea Samuelsson här.
Jag och Kajsa drog till Vällingby och jag köpte faktiskt 2 saker på lindex, asså har inte köpt något där sen jag var typ 9 år? :S Jag skulle köpa en vit spetsbh på hm men den var knas i modellen så köpte på lindex, en puderborste oxo. Sen käkade vi på donken sen träffade vi Evelina och hon typ köpte 2 tröjor på gina. Juste vi såg nåra levande som går i vår skola. Typ Ulrika (i min klass), Jacqueline (i evelinas klass), Lino (stavning? någon klass typ 9an), Axel (I ngn klass) & Oliver (i min klass). Ahhh men ja e jäääävligt lycklig nu. Sofia e äntligen hemma, Evelina e hemma, Kajsa e hemma och Veronica e hemma greeeeeeeeeeejt. Nu sitter jag och tjockar godis. Hejdå 
2010-08-07 @ 18:30:00 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: ewe

de va axel och oliver

2010-08-07 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0