Ute typ något

Hahah hej nue jag hemma :) Var och lämnade present till Kajsa och Sofia följde med,
vi mötte Kajsa i svandammen haha och ja gav henne en ny navelpiercing typ svart me rosa playboy asså snyggst
på kajsa brä. och en annan grej hon önskade sig haha :) sen efter det stack vi typ till konsum eller något och kajsa
köpte cola och jag soda hahah (soda e sär). Ialla fall sen tog vi typ bussen till Vby och var där ett tag sen tbx ti
Spånga sen typ såg vi nåra vi känner asså typ Rebecka och Meja och några killar i skolan. Sen typ åkte vi hem asså
såhääär trött jag e. Nu sitter jag och tjockar i mig chips :$ Asså Evelina när ska jag ge dig din present tycker du?
Iallafall nu ska jag kolla på någon film kanske asså inte en hel men lite kanske? Åh pallar inte blogga hejdåå mupp
Bilder kommer senare kanske
2010-08-09 @ 23:27:28 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0