The Voice + bruten rygg och en jävla massa danZ

Äntligeeeeeeeeeennn hemmmaaaaa :)
Har ju vart på The Voice idag :P Asså jag åkte dit med Sofia, Veronica och Kajsa. Asså när vi kom dit så skulle vi träffa evelina och några men mobilen var sär och det var skithögt ljud + kunde inte smsa så vi gjorde aldrig det. Vi typ ställde oss inne böev all publik och lyssnade på någon blablabla sen ja ba där e jocke och alexander, så vi träffade dom så vi 6 drog till donken och käkade eller något kommer inte ihåg :P sen gick vi till thevoice tältet och lilla scenen och träffade eric och snackade med han en stund sen gick vi till stora scenen asså i publiken och dansade i typ 1 timme kändes det som sen stack vi och tog tåget tror jag, kommer fan inte ihåg :P men ialla fall, på tåget var det såhäääär mycke folk jag dog asså :P Sen efter tåget så typ gick vi nere i spånga asså ang rubriken Jocke och Alexander bröt min rygg jag lovar -.- juste vi åkte hem med 119 jag sofia veronica och oskar :P Nu e jag hemma och dricker cola (a) kram
2010-08-14 @ 23:56:45 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0