Sofia och Elias



Hej, nu e jag hemma har typ nyss ätit frukost. Asså idag vet jag inte riktigt hur det blir, skulle ju träffa Evelina och Sofia och jag hann inte kolla på filmen igår så ja vet inte riktigt.. Men ialla fall. Igårkväll kom Sofia hem till mig och vi gick ut och träffade Elias oh gosh det var 100 år sen jag såg honom. Vi typ gick till Lundeterminalen där borta nivet i Lunda och typ gjorde massa olika saker. Sen skulle Sofia iväg och träffa några andra kompisar från skolan, så jag och Elias gick typ tillbaks till Spånga. Vi satt där och snackade om typ allt och inget i typ 1 timme sen kom vi på att vi var tvungna att leta upp Sofia hehe. Vi väntade på henne vid konsum men hon kom aldrig, istället kom Elias syrra och hennes kompis haha vi hälsade blablabla och dom snackade lite osv. Sen typ åkte Elias och jag till Spånga och gjorde inget (HAHA..) och sen mötte vi Sofia igen och drog till sörgårdsvägen för Elias skulle hem så vi tagga hem också. Det var kvällen utan detaljer, fan va rolig.. Juste Sofia stannade här till 12 typ och tog massa bilder med min cam (?) typiska Sofiabilder? kyss


Detta är Sofia
2010-08-22 @ 12:11:07 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0