Snart Sofia

Heej. Asså ja vaknade typ 20 i 11 skittidigt -.- men asså Sofia kommer typ hit om en stund.
Asså vi väntade på att Kajsa skulle vakna sen vaknar hon typ halv 1 wtf?! nu e hon hemma och typ fixar sig och jag väntar på Sofia. Vi ska dra ti Ung ida och se om de blir nå kul, asså hoppas de inte e sådär keff -.- iallafall så vi drar dit sen haha men asså ja kan inte bestämma mig va jag ska ha på mig döööö. Visst de e 1a dagen men iallafall liksom, men dehär får duga ↓ men skriver kanske senare igen. kram
ursäkta mitt sjuuukt sär stökiga rum asså -.-


Halsband                                                      
Diamanthjärta - Sofa gav mig det                        
Bärnsten typ? - från mormor
Blå kofta - Sofias från Cubus typ?
Svart tshirt - Newyorker vene priset
Jeans - cheapmonday gamla 400:-


2010-08-10 @ 12:50:59 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0