Nya skor?

Heejj, nu e jag hemma från skolan.. Mitt porträttfoto blev ganska bra :D brukar inte bli bra på skolfoton med nu blev den helt okej, synd att det  inte är klassfotot asså med hela klassen -.- men ialla fall, har haft samtal med min mentor Eva också, det gick ganska bra, tog bara några minuter haha typ 8 eller ngt?. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska nog åka och köpa nya skor med mamma. Juste en kille i min skola har nyss skaffat blogg, han vill ha länkar så här. Williams blogg Ska göra hans blogg till en flik också nivet däruppe Hejdååå :))
___________________________________________________________________________________________



Gammal bild på Evelina
2010-08-19 @ 11:28:58 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0