Kajsa, och Sofia

aaaaaaaaaaaaamen hej,
Idag på dag åkte jag sofia och veronica in till stan, snacka om 0 folk i kungsan nu  :P men ialla fall vi käkade på donken sen gick vi i några butiken sen typ åkte vi runt överallt med tunnelbana, asså vet du var min skitunge gjorde -.- Veronica sofia och jag väntade på tunnelbanan sen när den kom var det skitfullt vid den dörren vi stog vid, Veronica ba kom vi springeeer. Hon sprang typ 2 vagnar sen hoppade hon in i tunnelbanan och sen stängdes dörrarna och sofia och jag stog kvar i alvik ensamma och veronica åkte iväg. Såhär dum -.- <3 men sen kom hon tillbaks sen drog alla hem.
ikväll var jag först med Sofia och Veronica, vi skulle träffa Jocke så ba ringde Veronicas mamma och hade flipp ba kom hem nuuuuu hon ba shit så hon åkte hem :/ Så sofia och jag drog till starbo, asså sofia fattar, jag har nog aldrig garvat så mycke åt en kondom i hela mitt liv haha... :') ialla fall, sofia och jag drog till spångafolkan o träffade kajsa och köpte monster och godis, sen blev det fail asså tappade monsterburken på marken så det sprutade monster ööverallt -.- sen drog vi till spånga så kom domdär andreas och björn eller vahan nu heter och han hugo typ (?) och tiggde cigg som vanligt? -.- sen drog vi till Lunda och skulle träffa en kompis men han hann inte så vi tagga hem och satt vid bussen och spelade in videos asså jag dör hahah  :') Roligaste asså.

Fan vilken ångest, skolan börjar i övermorgon.
2010-08-15 @ 23:29:32 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0