Igår och idag - Ung

Nejmen tjenare, nu e jag hemma :) Ska skriva lite vad som hänt idag och pyttelite igår :)

Igår:
Jag,Evelina och Kajsa träffade Willy och rickard eller va han nu hette, typ satt och snacka vid vattnet en stund sen gick vi och sa hej till Felix och hans kompis (typ daniel eller något) och sen typ kommer jag inte ihåg så mycke. Vi typ gick runt på ung osv sen drog vi 3 till Spånga och Jag övertalade mamma att jag kunde sova hos Evelina. Sen typ drog vi till folkan och köpte varsin energidricka och ewe köpte godis. Sen drog vi till henne och på kvällen kollade vi på Marley och Jag, kajsa grät/skrattade/jag vene vad i 100 år, ewe grät av skratt och jag satt och kollade på, roligt... haha. Men sen hände inte så mycke Kajsa somnade före oss och typ snackade i sömnen vi typ garvade ihjäl oss och sen hade vi kul och tejpade ansiktet, dont ask :S

Idag:
Jag åkte till ung med Evelina,Fanny,Sofia,Kajsa & Veronica :) Där sprang vi runt typ tog massa tatueringar, kollade på dansare wtf, träffade nåra vi känner osvosv. Sen käkade vi på donken sen drog vi typ mot Vällingby med tunnelbanan eller något :P Där typ skulle vi ta 118 sen skulle smarto ungarna köpa godis "vi hinner", aa in my ass vi hann, vi fick vänta på 116 :P Sen drog vi till muren det varläskigt där haha sen drog vi till Spånga station eller något, sen tog alla bussen hem :) Jag och sofia tog bussen och vi satt typ och snacka vid busshållplatsen ganska länge efter, sen stack jag hem och grattade pappa :)) Imorn blire The Voice brä.

Asså min mobil e typ knas, eller min data, kan inte ladda över bilder -.- Försöker ladda över som sen kram :)
2010-08-13 @ 23:55:21 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0