Hos Kajsa

Bajsdålig uppdatering
Nu e jag hos Kajsa, hon står och plattar håret typ nu. Igår drog jag typ till folkan och köpte monster och träffade Kajsa sen drog vi till videobutiken i Spånga men de sket sig bajs så vi skulle åka till Kajsa istället. Sen ba går vi mot svandammen och ser typ bussen komma från Spånga vi ba ruschar (men stavning?) skitsamma vi sprang såinihelvete. Asså sen typ igårkväll nördade vi data och sen typ ba la vi oss och  kollade på American Pie Betahouse, ohherre Kajsa typ somnade o jag me typ sen vaknade jag och filmen var fortfarande på, det va typ en kille som satt på ett får, ja ba wtf? sen stängde jag av xboxen och somnade och tvn stog på sär. Och nu fixar vi oss, ska väl kanske göra något om vi har ett liv asså. Hejdåå


DET HÄR ÄR KAJSA.
2010-08-07 @ 13:17:36 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0