2012 (It Ain't The End)

Hej kom nyss hem från skolan, stannade lite längre med Evelina för hon skulle snacka med hennes mentor typ.. Men nu e jag hemma, ikväll har jag fotbollsmatch, ska dra typ vid halv 5 tror ja :) Ååååh jag e hungrig, ska käka om en stund :) Har inte mer att skriva idag haha kram♥

Okej jag tyckte det här va skitkul (jag ändrade "7 personer gillar detta" för att när jag var klarredigerad med bilden gillade en till så jag la till en sjua). jag skrattade iallafall (:)



UPDATE;
Nu har jag ätit ialla fall, och fotat lite. Mamma och pappa har typ 10årig bröllopsdag idag det var därför vi köpte presenter åt mamma igår :') Tog lite bilder på dom fina blommorna haha
hejhejhejhejhejjagärentönt



Redigerad av mig


Redigerad av mig


Oredigerad
2010-08-20 @ 13:16:00 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: =)

i vilket "pogram" redigerar du dina bilder?! :)



btw...fin blogg ! :D

2010-08-23 @ 19:55:17
URL: http://mgordon.blogg.se/
Postat av: =)

i vilket "pogram" redigerar du dina bilder?! :)



btw...fin blogg ! :D

2010-08-23 @ 19:55:18
URL: http://mgordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0