Vimmerby snartiiis

Heej. Skrev typ ingenting igår men aja.
Nu sitter jag hemma på mitt rum. Mamma och pappa
jobbar så mormor är här och passar lillasyster. Mormor
kom upp klockan halv 11 med frukost på sängen! (a) <33
Älskar dig mormor! Aja. Vi ska typ gå och köpa glass efter
lunch typ alla 3. Sen när jag kommer hem ska jag göra klart
min matteläxa och träna lite franska. Ska packa också...!
Imorgon bitti klockan kvart i 9 ska vi hela fotbollslaget
samlas på ngn ställe sen ska vi åka till ett träningsläger
i Vimmerby, Småland :D Det ska bli skitkul jag e astaggad ;
Jag kommer därför inte hinna blogga på hela helgen. Oops
Aja skriver mer i eftermiddag när det har hänt lite mer saker :P
P&K sålänge /Línnéa
Juste här är låten;
Sober - Kuri Kari (Amir & Erik)
2010-04-08 @ 11:54:07 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0