Sista att packa :) + shopping

Tjeeeenare :) Nu ska jag typ packa det sista inför Piteå, jag tror jag slänger
in ett inlägg innan vi drar också, eller fler hehe :) Ialla fall, jag åkte till
Vällingby med Evelina imorse, vid typ 11. Hon köpte hårsnoddar, en vit tshirt
och en rosa kjol (GT) och jag
köpte ett nytt rosa linne från GT, en volymspray H&M, täckkräm + pärlörhängen.
Asså jag pallade inte köpa en parfym nu, gör nog det efter Piteå :) Men i alla fall.
Jag ska fortsätta packa nu haha, men skriver senare Ciao


Ursäkta sär-bilden hahhah
Linne GT 149:- (tror ja) det jag köpte idag
Shorts GT 199:- det mamma köpte åt mig igår


Me right now, Meh nya linnet & örhängena på :)
2010-06-30 @ 14:52:04 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: ewe

tröja å kjol från GT köpte ja också ;P

2010-06-30 @ 16:16:26
URL: http://eweliinatorlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0