i spånga

Tja. Igår efter senaste inlägget taggade jag och Sofia
till Spånga och typ stack tills spånga C, däär var några
tjejer hon bråkar med just nu.. Dom stog och glodde
uppe på perrongen och pekade. Du skrek Sofia: VAD?!
lite onödigt menmen. Då blev dom typ lite sura och vi
gick iväg en stund sen gick vi tbx. Och då satte dom sig vid
enbusshållplats blablabla -.- Sen kom dom fram och ba:
Asso, va e ditt problem? till Sofia. Hon ba ni e mitt problem.
Sen stog dom och snackade massa skit och kallade sofia
slampa och ja vene vad. Till slut blev ja så fucking arg. Asså
gud veet hur arg  jag var. Ja skrek åt dom ba: Stick här ifrån,
snacka inte skit era fucking snorungar. Typ så...-.-
Skitsamma orka rinte skriva mer om det.... ialla fall.
Nu sitter jah och kollar på MTV, skriver senare?-
Puss


jag och Sofia vid kyrksjön <3

2010-06-10 @ 12:37:18 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0