Bio + nagellack?

hej :) sitter på mitt rum och typ gör ingeting, ska kanske måla naglarna
men kan inte bestämma färg! Vilken ska jag ta? turkost eller ljusrosa? ..
I alla fall, jag ocg Veronica kollade på Bio utan Jocke och Adam. Dom
kollade på någon annan film med albert (wtf?) = deras blattekompis hahha.
Så vi kollade på kommissarie späck. Ganska rolig, lite konstig bara.
Innan gick vi runt och kollade på kläder och jag köpte en sån där
metall"plånbok". Visar den på bild.. men i alla fall. Nu ska man väl
måla naglarna, tänkte kanske friska upp min kunskap om Harry potter (?!)
och kolla på en av de gamla filmerna? hahah.. vilket liv. Men här e bilder
med mig och min nya "plånbok" Kram
min kamera har typ inget batteri eller hade så nu kommer bajsdåliga
cam-bilder hoho..




2010-06-14 @ 21:16:28 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Verro

Ska nog också köpa en sån där metall plåt haha ^^ Ne men dom verkar sköna istället för att gå runt med en stor plånbok som väger 500 ton . haha är trött ..

Är det okej :O ?? <333

2010-06-15 @ 00:16:16
URL: http://baraenveronica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0