i bilioteket nu

Tjabaaaaaaa :) Nu e jag på biblioteket och lånar data yeeah.
Ikväll är det rockoff och det e Brolle, jajajaja skitkul, kommer bara dricka energidrycker och HEJ FILIP.
Asså det händer roligaste grejen, jag dog nästan :D Jag hade skrivit: Hej Filip! på min hand med bläck och
Naimi och jag skulle till Shell och hon skulle köpa typ battery shot och jag skulle betala, asså det var typ såhär:
R = han i kassan = Robert

R -Det blir 1,90 euro
Så ger jag han pengarna
R -Oj vad tyst det blev här då
Så sätter jag upp min vänsterhand där det står hej filip på
Jag - Hej filip

Så började jag och Naimi asgarva vi typ dog sen tog vi pengarna och stack. Och jag typ trampade snett
me min halvt klackskor utanför shell och typ trillade ner för trottoaren och argarvade ännu mera sen
kom en grön raggarbil och typ tutade eller något och då typ skrek jag till och asgarvade ännu mer.
Nu orkar jag inte berätta mer. Skriver om jag kan låna Stickis data, tjaaråå :)
2010-07-29 @ 15:38:04 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0