I bilen nu :)

Tjaaaaa. Jag e typ lyckligaste barnet i världen, internet funkar, i bilen.
Det e bäst. Men ialla fall, sitter i bilen nu och är påväg med familjen mot
Sundsvall. Vi ska sova där i husvagnen och sen fortsätter vi imorgon hem
mot sthlm. Jag kommer nog bara vara hemma 1 dag innan jag ska ta flyget
till Evelinas landställe i Mellbystrand :) längtar! saknar dig Evelina!
Vi har stannat nägra gånger, vi käkade på Max, blä. Onsdagen ska nog
spenderas med Kajsa, hon och jag snackade i 31 minuter i bilen idag haha..
Hon och jag ska till stan tror ja, jag måste kolla lite örhängen och armband
på PUNKTshop (inte PUNK utan PUNKT = . ) Och ja vill kolla lite på nsmycken
åt henne hihi :) Kram
2010-07-12 @ 22:01:53 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0