Sofijaaah ida

tjenareeee, nu ligger jag i min säng och har nyss vaknat och kan inte somna om -.-'
Strunt samma. Idag ska ja träffa
Sofia typ, vet inte vad vi ska göra, det e ju ingen sommarvärme ute
fast det e inte dåligt väder heller -.- Kanske åker ngn stans. Me tänkte pådedär med The Voice.
En kille på min fb skrev att de var dåliga artister?.. hmm tycker inte jag. bara lite. Nu ska jag nog
gå och käka sen fixa mig. Hejdå




Oufit
Vitt baslinne - GT - 99:- (?)
Gult/rosa leopardlinne - GT - 99:- (?)
Jeansblåa jeans - Cheap Monday - 400:- (gamla)
Vita ankelsocks - Newbody - vene
Snurrade guldiga örhängen - U&P - 69:- (?)

2010-08-08 @ 11:45:20 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0