Rubrikbrist

Hejhej. Sry att jag inte skrev tidigare idag?.. Har inte varit hemma.
Imorse gick jag upp 10 (?!), jobbigt.. Jag har vart hos mormor idag
i Kungsängen och fått lite bullar,godis och pengar (a) Har också
vart och köpt 2 nya skitfina tröjor :D Lite mer om mig..
  • Jag har bott i Kungsängen och Sundbyberg tidigare
  • Jag har 2 kompisar jag fortfarande har kontakt med från att jag var 3 år..
  • Jag målar naglarna hela tiden, varje dag.
  • Jag har landställe på Åland
  • Jag har aldrig varit i Danmark, på Liseberg elr i landet Finland (Åland räknas inte typ)
  • Jag har släkt från Finland, Amerika; USA, och Hawaii
  • Jag har aldrig färgat hela håret..
  • ...men har gjort blonda slingor 3 ggr och svart underhår 2 ggr..
  • Jag har en halvkusin som spelar hockey, kvalar till allsvenskan just nu.
  • Jag älskar kläder & skor!
2010-04-06 @ 20:42:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0