If you love me, prove it

Heeeeeeej. Idag har jag vart i skooolan som vanligt. Fett tråk..
Sen typ efter skolan stack ja hem och käka pannkakor & laddade
min mobil sen tagga ja ti skolan och mötte Evelina och Jacqueline
och vi typ snacka med Sebbe och han typ va fett jobbig. Sen typ tagga
vi till Spånga C och stog och luffa vid Ica och en läskig gubbe förföljde
oss :S haha sen typ skulle Sebbe komma och han tog fel 179 åt andra
hållet så vi typ väntade såhäär länge -.- Sen kom han och vi typ gick runt
blabla sen tagga Jacq och jag,ewe & sebbe gick till andra skolan och sen
tagga sebbe hem och jag och ewe gick på min lillsysters klassteater -.- haha.
Intressant va?? jag vet (a) ska sova snart, P&k /Linnéa
2010-04-22 @ 21:48:21 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0