Rudeboy

tjenispenis :D Nu sitter jag hemma och lyssnar på olika Rihannalåtar,
ska göra klart min powerpoint om Rihanna som jag arbetar med i
musiken. Iaf.  Idag i skolan var det ganska tråkigt, förutom sista
lektionen hahaha. Hade teknik och vi bygger broar av glasspinnar,
med limpistoler. Efteråt i korridoren står Ullis bro på golvet vid
hennes skåp och Johanna råkar slå till det så det går sönder. Johanna
böjade asgarv, typ såhär:

J - *Slår sönder den*
U - NEEEJ jag som har kämpat med att bygga den!!
J - HAHAHAHAHHAHAHAHAHA HOST HAHAHHAAHA
U - Va taskig hehehehhe
J - HAHAHAHHA *asgarv i typ 3 år*

det var faktiskt skitkul jag garvade skiiitmycke hehehe.
Idag hann jag inte på trääningen för den började 16.30 och
min skola slutar 16.25 -.- Asså så när jag kom hem så ringde
jag mamma och sen satte jag mig vid datan och började med
min rihanna grej. Nu kommer en dagens bild :) P&K /Linnéa



Tröja: Gina (gammal!) 99:-
Örhängen: Glitter 89.90:-

2010-05-05 @ 18:49:09 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0