Morgoninlägg?

Hejhej. Kajsa typ väckte mig för en halvtimme sen.
Fett tidigt men aja hahaha. Igår va typ galet hah med den där
gubben hahahahha och han typ tog tag i min arm, ja ba he-he
näs han asgarvade. Vi drack ju monster också o när ja gör det
blir ja typ pigg och asgarvar åt allt? hehehe
Ja ba; nä nu måste ja röra på mig lite
så gick jag iväg
Kajsa; Andreas, undra hur hon e när hon e full? säkert som en fjortis
venne vad han svara
sen kom jag
Hej kajsa!! HAHHAHAH

Dom langa blicken ja ba
vadååååååååå vad sa du ooom miig kajsaaa
hon ba inget he-he'

ska på fotbollsmatch idag, får se om det blir utgång ikv..'
Kram 
2010-05-22 @ 09:45:19 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0