Me and Kajsich again

Ne ja skoja. Har vart o chillat i Spånga och köpt läsk och vart hemm hos
Kajsa ikväll, lugn kväll. I alla fall, imorgon e det match igeeeeeen och jag
ska typ inte spela (orkar inte förklara då blir ja bara ledsen) och sen ska
jag försöka få mamma att åka och sommar handla lite i Vby :)
Vad jag behöver;

Hoppas ja får köpa allt, vilklet ja troligtvis INTE får haha.
Hoppas hoppas. Skitsamma nu e jah b-a-j-s-t-r-ö-t-t
GODNATT!

Update 2010-05-22 23:18
För den som undrar om jag inte skulle vara med Evelina idag,
nej hon smsade sen när ja skulle dra till henne att hennes
familj skulle till några kompisar tydligen och spela brännboll
och det e min hat sport så ja smsa och träffade Kajsa ist... :/
 

2010-05-22 @ 23:14:44 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0