DDAD & Shopping

Tjabbatjeeeeeena :D:D Sitter och har tråk hehehehehe. Har vart i vällingby med
fanny, frida, kajsa & adelle för att dela ut presentationsblad för en tävling där vi
är med i klassen och jobbar med typ DontDrinkAndDrive-någonting. Det var tråk där
så vi dela ut papper i hela vby c och sen drog ja o Kajsa till donken och käkade mcflurry
med pommfritt :D yeah. Sen kom Frida Fanny och Adelle lite senare till donken. Sen typ
Stack jag och Kajsa till JM (?) och kollade lite, Kajsa skulle köpa men fick inte -.- aja iaf.
Vi tog 116 hem och jag gick av hemma och gick in och satte mig vad datan. Sen kom mami
och syrran hem så jag tog mamis busskort och åkte själv till vby för att köpa en skiitfin (!!)
bikinipå H&M, en leopardmönstrad. Jag köpte den och ett puder (som var ganska ljust :S) men skit
samma och sen gick jag till glitter och köpte "bambuörhängen" i guld. Sen drog jag hem. Var inne
en sväng på gina och blev kär i en aannan bikinitopp som var svart med silver-nitar på, underbar.
Ska köpa den sen :D ska dra nu p&k <33 hejdddddddddddddddå :D
2010-05-04 @ 20:58:42 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0