day before that day

Shaaaasha bloggehn.
Jag har tråkigt, har nyss duschat efter match med 95orna.
Va torskaaa men ja deppar inte för det :D Idag ska jag
och mormor (♥) köpa en ny matta till mitt rum thehe. Tror
ja vill ha en vit "fluffig", typ med fransar duvet va ja menar ;)
men iaf. Imorgon fyller jag 14!! ja lääängtar feeeett mycke!
Hoppas ja får en ny dator thahah. Jag önskar mig en
data och löshår, ny parfym, pengar/presentkort. typ :P
Ja får säääkert skitmycke random kläder av släkten haha.
Ses imrn om ja inte skriver ikv :P nu ska jag gå och
ta en mini magnum hohoooooooo. JUSTE här e lite bilder från
valborg & igår när vi hade hemmakväll hos kajsisch.. Kram!♥
från vänster: Åsa,Becka,Fanny & Kajsa.
från vänster: Tove,Johanna & sofia.
från vänster: Fanny,Becka,Johanna,Tecia & Frida.
Jag hos Kajsa igår.
MER BILDER KOMMER. PUSS!
2010-05-02 @ 15:00:31 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0