Camping?!?!

hejhej, sitter på mitt rum... Har nyss käkat godis och sen jordgubbar
med lillsyster §, idag har ja spelat match också, de va roliiigt :D
iaf, igår sov evelina över hos mig och vi kollade på brüno hahahahahahaha!!!
och idag ska jag och min lillasyster åka till vaxholm med våran moster och
hennes sambo. Vi ska sova i deras husvagn på campingen.. detta är bra med
att vi ska till moster:

 det finns internet där

jag fick feeett mycket godis + läsk + ostbågar

dom har ansvar för baren ikväll, med det menas att dom tar hand om att sälja glass/läsk på campingen       medans folk dansar/ spelar dart

man KAN bada där men vi ska inte bada

dom bor i husvagn = tyst och skönt

 jag har fått hyra film YES

JAG SKRIVER NÄR VI ÄR FRAMME, DOM KOMMER OCH HÄMTAR
MIG OCH SYSTER OM CA 1 TIMME, I NEED TO PACKA MY STUFFS NOW.
KYSS

 
gammal bild

2010-05-29 @ 16:13:16 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0