Om igår

Jahapp, lite sent men nu ska ja iaf berätta om igår pf :P
Evelina kom hem till mig vid 4 tiden sen typ käkade vi lite
och sen tog vi 119/116 och 117 till svandammen sen ti folkan.
Där såg vi kacper och nåra dont remember hhaha töntar :D
och manfred var typ dära, sen kom Kajsa Antonia och Anna.
Vi typ gick in och kollade på banden när dom spelade..
Ah och några i vår skola dvs Sebbe Adam Ludvig Axel och Adam,
dom spelade haha jag tog typ miljoner bilder men ialla fall.
Sen typ Stack vi vid klockan typ 9? och utanför folkan träffade
vi Jacqueline. Hon jag Kajsa och Evelina drog till spånga station
och sen träffade vi Tecia,Fanny,Frida,Rebecka och Meja vid västa allé.
Aaah sen satt vi där och snackade sen kom typ Quim William Björn(typ?)
Hugo och Lukas. Asså när vi satt och snackade kom en killa på rosa
sparkcykel (WTF?!?!?) och Jacqueline drev och ba: katt! asså hon skoja
och han flippa och kom fram till henne ba lalala kaxiga snorunge och massa
sånt skit. Ja ba men ååh cppppp. Sen satte han sig med oss? vi ba eh
varför e du här??? ;S sen tog han Mejas mobil (CP?!?!) och ba
aaa bevisa att den e bdin lalalalalala massa sånt skiit orkar inte
sen när vi fick tbx den drog vi till skolan och snacka och tog massa bilder
ja venne vad, sen tagga vi hem. Tror jag? :P aja. De var igår ialla fall :)
Nu sitter jag med Evelina och typ nördar data och dricker cola (aa'
Tjarå'

JA JAG VET ALLA TYP VÄNTAR PÅ ATT JA SKA LADDA UPP BILDHELEVETENAAA
MEN JA GÖR DET IMORN :) PUSS
2010-06-06 @ 02:34:43 Kompisar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0