Kajsa hahahahha

ROLIGASTE IDAG HAHHAHAHA
(HEMMA HOS KAJSA)



Kajsa: Jag ska fösöka smyga ut med Oskars tröja (hennes storebrorsa)
Jag: Ooookej


*vi går ut i trädgården och kajsa tar på sig tröjan, då hörs en knackning
på fönstret*


Oskar: KAJSA!
Kajsa:AAAAAAAAAAAAAAA!!!


*Kajsa och jag springer mot folken snabbaste för att han
inte ska hinna ikapp, sen garva vi fett mycke, Sen kom vi till
bussen*


Kajsa: OMG tänk om Oskar skulle komma springandes nu precis när bussen kommer!

*117 kommer (bussen) sedan vänder vi oss om och en kille som e skitlik Oskar
kommer springande mot bussen snabbt som fan, Kajsa tror det e Oskar*


Kajsa: OMGGGGG SPRIING AAAAAAAAAAAAAA
 
*vi typ hoppar in i bussen sen inser vi att det inte var han och jag garvade
så jag grät, då steg han på bussen och ba: Så farlig e jag väl inte? ;)*


Kajsa: Hah eeeh mmh neeej ja trodde det hhe var min heh brorsa ^^

OMG HAHAHHAH JAG GARVADE IHJÄL MIGGGG
2010-06-03 @ 23:04:37 Kompisar Permalink


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHHA :D <3

2010-06-03 @ 23:19:46
URL: http://fankiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0