Home, fotbollsträning nästa

Men tja, kom hem för typ en halvtimma sen typ. Idag var det mycke roligare på kollogrejen.
Vi spelar roligaste grejen hahahahhaha. Och det gick ocg prata med hon med rosa/orange/svart/gult
hår :) lite i alla fall.. host. Men nu ska jag snart gå och äta, fast innan det måste jag logga in och
skriva på facebook så folk faktiskt förstår att jag lever ;).. Sen efter middan e det fotbollsträning.
Det va längesen jag tränade hah, skitesamma. Jag e såhäär trött.. gud hjälp mig ..
Men jag skriver väl ikvall antar jag, ciao



TILL EVELINA:
jag på vad det var för låt på pop-expressen, jag har haft den
på min spotify ganska länge. Nu kom jag på namnet :)
"we no speak Americano"


2010-06-20 @ 16:32:03 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0