HEMMA IGEN

Tjeenis :)
Och lite efter; Glad midsommar :D
Kom hem från landet för typ 2 timmar sen, har slängt
ut all packning på sängen i mitt rum och ska väl snart ladda över dom bilderna
vi har tagit. På landet har det väl inte vart ngt speciellt, eller jo, förutom att det har vart
midsommar så träffade jag Naimi, som jag inte träffat på typ ett halvår! Åh vi hade
så sjukt roligt på rockoff förra sommaren :) <3 Men jag träffade ialla fall Naimi
och hann säga hej och krama henne och snacka lite osv. Och sen hann jag med att
få världens sär-tandvärk så jag höll på att dö... Och på Åland gjorde vi inget speciellt.
Vi typ var ute och solade och jag lyssnade på musik tjugofyrasju. Men aa nu ere ju
sommar på riktigt asså, shiiit vad varmt det är ute! :) Idag/nu ska jag bara softa, har
nyss duschat också. Ska kolla upp lite kläder till Piteå då. Asså kolla, på fotbollscupen
i Piteå kommer jag inte kunna blogga alls. Där finns ju inga datorer me internet :/
Men sen när mamma och syrran kommer till Piteå så har dom troligtvis med mobilt internet,
och vi hoppas att det kommer funka, annars kommer ja inte blogga på typ 2 veckor
framöver. skitesamma. Jag e astrött och slänger in lite bilder senare :P KRAM

2010-06-28 @ 17:41:17 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0