Hej jag är en tönt igen

Gå in på kontaktlistan i mobilen
Skrolla neråt och blunda sen stannar
du och skriver svaret:
FUSKA INTE ;) [-] kommentarer

Jag heter:
Betul
Jag kallas: Erika
Min bästa kompis är: Joakim  
Min mamma heter: Kajsa
Min pappa heter: Micke
Min syrra heter: Pontus     
Min brorsa heter: Sofia     
Min tjej/kille heter: Krille   
Min 1a fiende är: Sally         
Jag hatar: Dennis                 
Jag är kär i: Fredrik P           
Jag gillar: Johanna T
Jag vill döda: Micke ST           
Jag har kramat: Ellinor          
Jag har pussat: Rickard

Ingen var sann haha bara Johanna T typ och Ellinor.. :P            
2010-06-12 @ 16:49:02 Konstiga Listor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0