Åland, VikingLine

Sho, kom nyss hem från Barkarby/Vällingby med mamma.
I 'B' köpte jag ett par leopardskor :) och i Vällingby
köpte jag hårspännen och hårfärg, ja jag ska färga håret,
inte hela men lite. I alla fall, ikväll vid halv 5 drar ja me familjen
till åland. Där kommer jag inte blogga. Finns inget utlandsinternet -.-
skitesamma :) jag lägger in en grej så ni ser vrf jag inte bloggar sen :P
Kram, och jag skriver antagligen om typ ca 3 dagar/4. I sommar
har jag mycket att göra, ska bort ganska mkt :P men det kommer
en bild på det som jag ska göra närmaste veckorna. Så Vi hörs
om några dagar :) ni som har mitt nummer, smsa gärna ikväll innan
kl 8 ca :D KRAM
2010-06-24 @ 15:17:53 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0