"You can make it feel so real"

Helllooo :) Sitter och lyssnar på min musik och packar nu :P
Åker om nåra timmar tror ja, mami och syster och handlar så jag e själv hemma = hög musik :)
Asså juste, på piteå summergames träffade jag,carro,nathalie och antonia nåra snälla killar från
mexico som vi bllev kompisar med, dom har vart i Ghotia nu och på lördag/söndag åker dom till
stockholm för dom ska hem till Mexico därifrån. Och jag e inte hemma. Men carro och antonia ska
dit och träffa dom :( men åh ska inte tänka på det. skiit. kanske hinner skriva senare innan jag drar. kyss
Juste, svarar bara på vissa sms, inte 'vad gör du' eller 'hej' utan andra sms typ om ni ska säga något,
annars blir det ganska dyrt. Fast beror på vilka som smsar. kram
Gillar ni house/techno/hardstyle? :) här e ialla fall massa blandade låtar :)
Åh måste bara säga att jag älskar shm :) lyssna på låten One :)

2010-07-23 @ 12:49:34 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0