Stan och Vby m Kajsa

Heeeeeeeeeej.. tönt :)
Idag så blev jag klar skittidigt i morse och typ väntade på Kajsa i hundra år kändes det som ialla fall. Men det var inte så länge, hon skyndade sig faktiskt :) Och jag typ mötte henne sen typ tog vi tåget från Spånga t centralen sen typ tunnelbana, vi skulle av vid hötorget vette fan vi typ snackade och glömde så vi kom till typ Odenplan?
sen typ gick vi runt på Odenplan och typ tog bussen tbx sen in ti stan. I stan käkade vi donken sen typ gick vi typ till plattan och sen kom det ngn sär-kille som ba: hur gamla e ni. Till mig han ba: Titta på mig. Så kollade jag och han ba: Aaa blååaaa ööggooon. Ja ba eeh wtf. Sen stack vi till Vby med tunnelbana det tog 3 år typ. I vby köpte jag 1 linne på gina och örhängen på glitter och ny kajal på hm. Skön dag me Kajsa, kommer ju inte träffa henne på typ flera veckor nu. fan. Imorgon typ vid 4 tar jag flyget till Mellbystrand och där ska typ Evelinas familj hämta upp mig me bil sen ska vi ti deras landställe, skiitkul :') Åh va jag saknar alla kompisarna.. Men nu ska jag väl packa lite till och sen nörda på facebook (?) kram ♥

2010-07-14 @ 23:51:30 Shopping Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0